Skip to main content
Aktualne zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe: „Simental dla terenów górskich i podgórskich”.

By 21 lipca 202222 lipca, 2022No Comments

Zapytanie ofertowe

na udzielenie zamówienia w trybie przetargu, o którym mowa w art. 70 1 – 70 5 Kodeksu cywilnego, a także z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa określających zasady obsługi Funduszy Promocji Produktów Rolno-Spożywczych, w celu realizacji zasady konkurencyjności, oraz eliminacji ewentualnych konfliktów interesów, na organizację XVII Krajowej Wystawy Bydła Simentalskiego w Rudawce Rymanowskiej w ramach zadania pn.: „Simental dla terenów górskich i podgórskich”.

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego.

Polski Związek Hodowców Bydła Simentalskiego,
Odrzechowa 1,
38-530 Zarszyn
Telefon: +48 13 4671172, Fax: +48 13 4359120
E-mail: simentale@simentale.pl
Adres strony internetowej: www.simentale.pl
NIP: 687-143-57-44
Regon: 370267417

2. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia będzie organizacja XVII Krajowej Wystawy Bydła Simentalskiego w
Rudawce Rymanowskiej w ramach zadania pn.: „Simental dla terenów górskich i podgórskich”.
Wystawa odbędzie się w dniach od 27 do 28 sierpnia 2022 roku.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

Dostarczenie ubrań dla hodowców, którzy będą brać udział w XVII Wystawie Bydła
Simentalskiego w Rudawce Rymanowskiej w dniach 27-28 sierpnia 2022 r. – 60 kompletów.
Komplet składa się z 2 sztuk koszulek typu t-shirt (kolor beżowy) oraz 1 pary spodni typu
ogrodniczki (kolor brązowy). Rozmiary zostaną uzgodnione i podane w terminie do 10 sierpnia
2022 r. Na koszulkach nadruk: jeden rękaw logo PZHBS, drugi rękaw logo PFHBiPM, na
spodniach i koszulkach napis: „Dofinansowano z Funduszu Promocji Mleka” wraz z logiem
KOWR.
2) Pielęgnacja zwierząt uczestniczących w Wystawie – przygotowanie pielęgnacyjne i estetyczne
100 szt. krów mlecznych, w tym strzyżenie, mycie z użyciem odpowiednich kosmetyków,
kosmetyka przed samą Wystawą.
3) Ochrona wystawy od dnia 26.08.2022 r. (piątek) od. godz. 18:00 do dnia 29.08.2022 r.
(poniedziałek) do godz. 8:00. Łączna liczba godzin pracy pracowników służb porządkowych –
556 roboczogodzin. Wymagane jest sporządzenie planu ochrony imprezy przez Usługodawcę.
Pracownicy ochrony powinni być przeszkoleni z zakresie służby informacyjnej i służby
porządkowej (w załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego zaprezentowano harmonogram
pracy służb ochrony). Wymagane będzie m.in. zabezpieczenie egzekwowania i nadzoru nad
przestrzeganiem przez uczestników obowiązujących w momencie trwania Wystawy wymogów
sanitarnych.
4) Badania lekarskie 100 szt. bydła uczestniczących w Wystawie – Usługodawca zorganizuje
pobranie od wszystkich wskazanych przez pracowników PFHBiPM sztuk bydła wytypowanych
na wystawę krwi i prześle próbki do laboratorium oraz zleci badania w kierunku IBR/IPV oraz
BVD.

5) Nadzór weterynaryjny – na okres trwania Wystawy i dzień przed tj. 26-28 sierpnia 2022 roku
Usługodawca zatrudni 2 lekarzy weterynarii zaakceptowanych przez Powiatowego Lekarza

Weterynarii, którzy sprawdzą dokumenty weterynaryjne sztuk przywiezionych na wystawę i
czuwać będą nad przestrzeganiem warunków weterynaryjnych wydanych przez Powiatowego
Lekarza Weterynarii oraz udzielać będą w razie potrzeby doraźnej pomocy.

6) Zabezpieczenie medyczne – Usługodawca zapewni wynajem 1 karetki wraz z 2-osobowym
zespołem ratowników medycznych w miejscu organizacji imprezy w terminach:
– sobota 27.08.2022 r. w godz. 10:00-20:00
– niedziela 28.08.2022 r. w godz. 10:00-18:00
W godzinach od 20:00 w sobotę (27.08) do 10:00 w niedzielę (28.08) wymagane jest
zapewnienie dyżuru pod telefonem.

7) Wynajem terenu około 20 000m 2 wraz z urządzeniem infrastruktury w tym: dostawa energii
elektrycznej, wody i paszy dla zwierząt, wynajem i obsługa sanitariatów, uporządkowanie
terenu – wymaga się aby Usługodawca dysponował terenem w Rudawce Rymanowskiej lub
najbliższej okolicy o powierzchni co najmniej 20 000m 2 , na których możliwe będzie
zlokalizowanie namiotów pod którymi staną zwierzęta, urządzone zostaną parkingi,
infrastruktura sanitarna.
Usługodawca zapewni na 2 dni:
– wodę w ilości co najmniej 15m 3 ,
– paszę objętościową i ściółkę dla zwierząt,
– agregaty prądotwórcze o łącznej mocy 120 KWh,
– kosze na śmieci poj. 120 l. – 40 szt.
– instalację i obsługę sanitariatów: kabiny – 20 szt. (przenośne toalety z zamontowaną
wewnątrz umywalką); serwis pośredni kabin w dniach 27 i 28 sierpnia 2022 r. wraz z
zapewnieniem dyżurów czystościowych, serwis porządkowy i końcowy.

Usługodawca zapewni porządek na przedmiotowym terenie.

8) Plakaty, zaproszenia na wystawę, katalogi zwierząt uczestniczących w Wystawie –
Usługodawca zapewni druk następujących elementów:
– Plakaty – 200 sztuk, kolor, format A2, papier kreda 130 g/m2, nadruk 4/0, wg. projektu
dostarczonego przez zleceniodawcę (Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego).
– Zaproszenia – 500 sztuk, kolor, 2-stronne, format A4 składane do A5, papier kreda
min.220 g/m2, nadruk 4/0,wg. projektu dostarczonego przez zleceniodawcę
(Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego).
– Katalogi – 150 sztuk z okładką kolorową z nadrukiem loga organizatorów oraz
Funduszu Promocji Mleka i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego i KOWR, format A5,
90 stron. Zamawiający dostarczy zawartość merytoryczne.

9) Przygotowanie degustacji wołowiny wraz z komentarzem specjalistów z branży – pozycja ta
obejmuje przygotowanie i wydanie zwiedzającym Wystawę 1000 porcji degustacyjnych
różnych potraw i wyrobów z mięsa wołowego. Gramatura jednej porcji to minimum 100 g.
Degustacje tych potraw powinny być powiązane z komentarzami i instruktażem prowadzonym
przez przygotowujących te potrawy i wyroby kucharzy.

10) Nagrody dla hodowców, nagrody dla młodych hodowców, statuetki i puchary, dyplomy – w
zakres zamówienia wchodzą:
– Statuetki – 43 szt. z zamieszczonym logo PZHBSim i PFHBiPM oraz napisem XVII
Krajowa Wystawa Bydła Simentalskiego „Dofinansowano z Funduszu Promocji Mleka
i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego” wraz z logiem KOWR. Wybrany Usługodawca
zobowiązany będzie po podpisaniu umowy do przedłożenia minimum trzech
projektów statuetek. Zleceniodawca dokona wyboru konkretnego projektu.
– Puchary z grawerką – 9 szt. dla Czempionów, 9 szt. dla I Wice-Czempionów i 9 szt.
dla II Wice-Czempionów. Grawerka ma zawierać informację jaki tytuł oraz logo
PZHBSim i PFHBiPM, i napisem XVII Krajowa Wystawa Bydła Simentalskiego
„Dofinansowano z Funduszu Promocji Mleka i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego”
wraz z logiem KOWR. Wybrany Usługodawca zobowiązany będzie po podpisaniu
umowy do przedłożenia minimum trzech propozycji pucharów. Zleceniodawca dokona
wyboru konkretnego projektu.

– Dyplomy – 100 szt., format A4 wraz z twardymi okładkami do dyplomów z nadrukiem
logo PZHBSim i PFHBiPM, i napisem XVII Krajowa Wystawa Bydła Simentalskiego
„Dofinansowano z Funduszu Promocji Mleka i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego”
wraz z logiem KOWR. (Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego – brakuje załącznika).

Wartość łączna statuetek i pucharów będzie mieścić się w przedziale 6-8% całości
zamówienia.
11) Wynajem, montaż i demontaż wraz z bieżącą obsługą namiotów wystawowych o powierzchni
1500m 2 , urządzenie stanowisk dla zwierząt, ringu, wynajem trybun dla 300 osób – w miejscu
organizacji imprezy w dniach 26-29.08.2021 r:
– Hale namiotowe z oświetleniem technicznym, bez podłogi – wymiary łączne 1500m 2 ,
wysokość 3m na ścianie bocznej:
– I hala (min.15×66,7m) na stanowiska dla 100 sztuk bydła (powierzchnia nie
mniejsza niż 200 m 2 ),
– II hala (20x25m) na ring oceny zwierząt (ring o powierzchni nie mniejszej niż
200 m 2 zabezpieczony metalowymi barierkami. Cała powierzchnia pokryta
trocinami
o grubości co najmniej 10 cm) i trybuny dla publiczności (300 osób).
– 100 stanowisk uwięziowych dla bydła o szer. min. 110 cm. i dł. 250 cm. (konstrukcja
metalowa).
– 5 stanowisk dla mamek z cielętami o powierzchni co najmniej 5 m 2 każde.

Nagłośnienie imprezy: wynajem, montaż i demontaż wraz z bieżącą obsługą – realizacją
dźwięku i oświetlenia miejsca realizacji przedsięwzięcia wskazanego w tytule. Wykaz
potrzebnego sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego dla potrzeb odbycia przedmiotowej
imprezy:
– Aparatura nagłaśniająca amfiteatr ze sceną w postaci systemu wyrównywanego
liniowo np. Adamson, Nexo, D&B, Electo Voice, Turbosound, JBL, L.Acousiuc lub
konwencjonalnego systemu MARTIN, Meyer, Turbosound, Electro Voice lub inny
system tej samej klasy. Aparatura musi pokryć amfiteatralną widownię oraz teren z
lewej, prawej i z tyłu sceny. Niezbędne są mikrofony bezprzewodowe wysokiej klasy o
dużym zasięgu. Aparatura oświetleniowa wraz z niezbędnymi do zainstalowania
konstrukcjami (kratownice, słupy ew. statywy o odpowiednim udźwigu i wysokości
min. 5 m i długości min. 8 m)
Wykaz urządzeń, które powinny być użyte do wykonania usługi:
– 10 x głowica MAC 700 lub odpowiednik, 10 x głowica typu Wasch LED JB A7 lub
ROBE (dowolny wasch)
– 8 x głowica typu BEAM – Clay Paky, Sharpy, Elation.
– 8 x PC
– 2 x Hazer (Martin lub Unique)
– 1 x Follow spot 1200 lub 2000 W.
– Sunnstrip Active, listwy LED, PAR LED.

Ponadto w zakres wchodzi również wynajem, montaż i demontaż wraz z bieżącą obsługą
akustyka, aparatura nagłaśniająca na scenie głównej, ringu oraz w miejscu promocji mięsa
wołowego. Typ i marka aparatury jak w zestawieniu powyżej.
Gotowość wszystkich punktów: 27.08.2022 r. (sobota) godz. 8:00, 28.08.2022 r. (niedziela)
godz. 7:00. Zakończenie przewidywane jest: 27.08.2022 r. ok. godz. 24:00, natomiast
28.08.2022 r. ok godz. 18:00.

13) Zakwaterowanie hodowców, obsługi technicznej i sędziów – należy zabezpieczyć noclegi w
ilości 200 osobodni (100 osób x 2 noclegi). Zakwaterowanie w pokojach maksymalnie 4
osobowych, w promieniu 10km od centrum Wystawy.
14) Wyżywienie hodowców, obsługi technicznej, sędziów, gości itp. – należy zabezpieczyć
wyżywienie w ilości 200 osobodni poprzez zapewnienie możliwości realizacji bloczków
żywieniowych dla 100 osób, o wartości minimum 100,00PLN/osobę/2 dni (w nominałach po
5,00 i 10,00 PLN) – w co najmniej 2 różnych konkurencyjnych wobec siebie punktach
gastronomicznych. Realizacja bloczków musi być możliwa w dowolnie wybranym czasie przez
hodowcę lub organizatora w godzinach od 8:00 do 20:00.

3. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

Oferty należy przesłać do dnia 29.07.2022 r. do godziny 12 00 w formie pisemnej na adres:
Polski Związek Hodowców Bydła Simentalskiego
Odrzechowa 1
38-530 Zarszyn
lub formie elektronicznej na adres e-mail: simentale@simentale.pl
– Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie zewnętrznej i wewnętrznej,
zabezpieczonych w sposób gwarantujący zachowanie w poufności ich treści oraz ich
nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert. Koperta zewnętrzna powinna być
zaadresowana do Zamawiającego, na adres podany w pkt. 10.1 zapytania ofertowego oraz
posiadać następujące oznaczenia: „Oferta na organizację XVII Krajowej Wystawy Bydła
Simentalskiego w Rudawce Rymanowskiej w ramach zadania pn.: Simental dla terenów
górskich i podgórskich”. Nie otwierać przed dniem 29.07.2022 r. przed godz. 12:15”.
Zaleca się, by koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej, była opisana nazwą i
adresem Usługodawcy.
– Ofertę w formie elektronicznej, w przypadku jej wysłania na adres mailowy
simentale@simentale.pl należy oznaczyć w tytule: „Oferta na organizację XVII Krajowej
Wystawy Bydła Simentalskiego w Rudawce Rymanowskiej w ramach zadania pn.:
Simental dla terenów górskich
i podgórskich”. Nie otwierać przed dniem 29.07.2022 r. przed godz. 12:15”.
2.2. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z powyższym opisem ponosi Usługodawca.
2.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2.4. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego – Polski Związek Hodowców
Bydła Simentalskiego, Odrzechowa 1, 38-530 Zarszyn, w dniu 29.07.2022r. o
godz. 12 15 ,
w Sekretariacie.